Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Agenda Skola UNAM: Din Universitetslivsorganisatör

Om du är student vid Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM), kan du vilja ladda ner Agenda Escolar UNAM appen till din Android-enhet. Denna gratis app ger dig verktyg för att organisera ditt universitetsliv, som den officiella UNAM kalendern som du kan ladda ner direkt till din mobil. Dessutom kan du hitta allmän information och tjänster som erbjuds av universitetet för att underlätta ditt liv som student.

Appen inkluderar också kampanjer och meddelanden för UNAM gemenskapen, samt en notifieringstjänst utfärdad av universitetet. Tillgänglig för smartphones och surfplattor, både på IOS och Android plattformar, är Agenda Escolar UNAM appen ett måste för alla UNAM studenter.

Program tillgängligt på andra språk

Agenda Escolar UNAM för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 2.0.1

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Agenda Escolar UNAM

Har du provat Agenda Escolar UNAM? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.